Sider

fredag den 18. februar 2011

Weekend med masser af projekter... og nu måske, endnu et :o)

Nu er det meget snart weekend, og jeg glæder mig!

Planen for weekenden er, at der ikke er nogen plan - dog har jeg mange små og store projekter jeg gerne vil i gang med (uden en plan altså :oP)

For et stykke tid siden, fik jeg fingrene i et fantastisk sminkebord, som lige skal have en kærlig hånd med en gang sandpapir, lim, grunder og en fed farve. Dog er jeg ikke kommet så langt med det, som jeg gerne ville, men NU skal det være :o)
Desværre tror jeg ikke, at jeg selv skal have det i vores hjem, men så gør jeg det lækkert så en anden kan gå glæde af det!
Jeg lover at komme med billeder senere, når arbejdet kommer rigtig igang :o)

Tidligere har jeg haft gang i et skab, som min tidligere kollega ville smide ud, men jeg fik fingerene i, inden det endte på lossepladsen...
... se med en gang :o)

Før maling...

...efter maling!
(Dog inden afrensning af maling-rester :oP)

Skabet er SÅ fint, og har nu hylder bag glaslågerne, og er fyldt med arvestellet og moderne drikkeglas - det er en fantastisk samling og kontrast til hinanden :o)

Nu er det bare sådan, at jeg har brugt lidt (læs: MEGET) tid, på at læse blogs, og faldte over Busters mors verden, hvor Laura har hæklet disse skønne hjerter!

Billede venligst lånt fra bloggen Busters mors verden

Billede venligst lånt fra bloggen Busters mors verden

Rigtig god weekend til alle :o)

3 kommentarer:

  1. Super lækker farve du har valgt og fedt skab. Jeg er også på udkig efter maling i samme farve.

    SvarSlet
  2. Hvor er det et flot skab!!
    Og lækker farve :) Der er en stor tilfredsstillelse i at selv male og forvandle møbler.

    SvarSlet
  3. Tak! Hvor er I søde :o)
    Når jeg finder maling-bøtten i mit flytterod, så skriver jeg lige nummeret på farven...

    SvarSlet