Sider

lørdag den 5. februar 2011

Lørdag - på godt og ondt!

Jeg har været lidt hårdt ramt, på sygdomsfronten de sidste par uger... Dog tyder noget på, at det er ved at blive bedre og HURRA FOR DET :o)
Desværre har jeg så bare fået smittet min skønne kæreste og har nu verdens dårligste samvittighed, det er jo synd for manden...

Så min lørdag er gået med at passe kæreste og male soveværelse... Eller hmm... Jeg har det med at kaste mig ud i ting, og ikke helt sikre mig, at jeg har de fornødne ramedier til at gøre projektet færdigt! Så nu har vi et soveværelse, som er malet første gang, og nu har jeg/vi ikke mere maling! FLOT Frk. Nielsen :oP
I skal nok få det endelige resultat at se, når det er færdigt :o)

Imens kan jeg så overveje, hvad jeg skal bruge dette fiiine garn til, som min Svigermor har givet mig.


Fortsat god weekend... :o)
- jeg har et projekt "Tæppe til Oase" som jeg skal arbejde videre på. Der mangler "kun" godt 60 cm, så det er jo ingen sag :oP

1 kommentar: