Sider

onsdag den 23. februar 2011

Skabet - som jeg bare ELSKER!

I sidste uge fremviste jeg, i indlæget her, vores skønne skønne skab, som jeg har fået af min sødeste tidligere kollega Annette (som ellers ville smide det ud)...

Desværre havde jeg ikke fået taget billede af det endelige resultat, men det har jeg nu :o) Samtidig lovede jeg at skrive hvilken maling + farvekode jeg har brugt. Skulle bare lige igennem gemmerne, da det ikke er så frygtelig længe siden jeg også flyttede ind i det, som nu er vores hus :o)


Farvekoden: S0530-B90G

2 kommentarer:

  1. Tænk at hun ville smide det ud. Det er jo vanvittig flot. Du har også lige valgt den skønneste farve..:-)

    SvarSlet
  2. Tusind tak Vibeke! :o)

    Ja jeg begriber det heller ikke... Men så var jeg jo bare heldig!
    Og når det så ikke gider "være" skab i stuen mere, så ryger der en bøjlestang i (som hun faktisk havde) og skal bruges som børnetøj-skab :o)

    SvarSlet