Sider

tirsdag den 22. februar 2011

Kreativ ugentlig fridag...

... hvornår indføres de?

Jeg kom til at tænke på det, efter jeg lige var igennem de nyeste indlæg fra de blogs jeg følger. DER ER BARE SÅ MANGE INSPIRERENDE IDEER - og jeg elsker det!

Det giver slet ikke mening for mig, at jeg først er kommet ind i blogland for godt en måned siden, men hvor har det dog været en skøn skøn rejse.
En ting er, at jeg var godt igang med diverse tæpper, men at jeg i løbet af så kort tid skulle våge mig ud i hæklede dyr, leg med tapet osv., den havde jeg ikke set komme... og det er til stor glæde, for dem som modtager kreativiteterne!

Nu mangler jeg bare en ugentlig dag, hvor jeg kan sidde under tæppet og nørkle derud af :o) - har du det på samme måde??


TAK til alle dem, som inspirerer mig! :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar