Sider

tirsdag den 19. april 2011

Stadig i live

... der sker VIRKELIG lidt kreativt hjemme hos os for tiden!
Min arm er stadig forstuvet, og vagtlægen jeg talte med - igen - i søndags, kunne fortælle mig, at det nok ville blive ved sådan nogle uger endnu :o( ØV!

Dog har jeg jo lovet, at vise lidt af, hvad der er gang i af projekter (læs: nu lidt mere langsigtede end forventet)

Amagerhylden som jeg skrev om her, er ved at få en klat maling...

...der er gang i nogle hæklede ugler...

...renovering af mit fiiiine sminkebord...

...skuffer fra sminkebordet, og maling hertil + arbejdsbajer (selvfølgelig)...

...ryddet udkrudt i indkørslen - det pyntede gevaldigt!

...spottet tegn på forår :o)

Og sidst med bestemt ikke mindst,
har jeg shoppet disse super lækre Thermokrus fra Rice!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar