Sider

mandag den 21. februar 2011

Jeg skal da ha' - til min Oase...

Så lykkedes det!

Jeg har længe været på udkig efter nogle super fine vinglas, men i akryl, som man kan tage med i haven og ikke være bange for, lige går i stykker...
Nu lykkedes det mig endelig at finde dem, jeg har drømt om. Og se engang hvor fine de er... :o)


Billedet venligst lånt af Rice


Billede venligst lånt af Rice

Billedet venligst lånt af Rice

Min tanke om glassene har været, at de skal bruges ude i vores kommende Oase i haven... Nøj hvor jeg glæder mig til dejlig kold hvidvin i disse fine glas til sommer :o)

Glassene forhandles blandt andet hos Donde C :o)

4 kommentarer:

  1. Jeg er selv samler, de er super flotte :) Du skal nok blive glad for dit valg :)

    SvarSlet
  2. Tak Natanja, det er jeg slet ikke i tvivl om :o)

    SvarSlet
  3. De er så fine, har selv kigget på dem til Picnic kurven...

    Ps. du kan roligt pakke hækle nålen til den lange flyvetur, det er nu testet - Bare køb en i plastik ;)

    Kh Johanne

    SvarSlet
  4. Velkommen hjem Johanne :o)

    YAY... Så kan jeg da slå nogen af de mange lange timer ihjel med noget hækleri!

    Pia

    SvarSlet