Sider

tirsdag den 28. juni 2011

Torsdags TO DO & TA DA

Det er da nok verdens bedste idé Mette med bloggen Westmose er kommet på...
(læs om hele konceptet her)

Torsdags TO DO & TA DA!

Jeg hopper helt klart med på vognen, og kommer nu på fremtidige torsdage til at vise hvilke projekter der er forude og hvilke jeg har fået afsluttet i ugens løb :o)

Hvis I har fulgt med på bloggen her de sidste dage, så tror jeg, jeg har hentydet til, hvad ugens TO DO er... Håber den når at blive en TA DA, så jeg kan tage fat på et nyt projekt i næste uge :o)

Nøj, hvor vi kommer til at få lavet meget derhjemme, hvis bare jeg starter i små bidder, og så lokker Prinsgemalen ind på de større ting!

1 kommentar:

  1. Dejligt du har lyst til at lege med - vi skrives ved på torsdag :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet