Sider

torsdag den 30. juni 2011

Sælges

Smykker
 med ferskvands-/saltvandsperler
sælges
*  *  *  *  * 

Finder du noget som lokker, så send mig en mail med info om,
hvilket billede du har kigget på, og hvilket # du godt kan tænke dig :o)

Mail sendes til: pia@piaogper.dk

Når det er gjort, sender jeg mine bankoplysninger og sender dit/dine smykke(r) så snart jeg kan se pengene på min konto.

Enjoy :o)

*  *  *  *  *

Ørestikkere m. ferskvandsperler
7-8 mm

50 kr pr. par



Øverst fra venstre:
#1, #2 & #3
Nederst fra venstre:
#4, #5, #6 & #7

Billede 1

* * * * *

Ørestikkere m. ferskvandsperler
9-10 mm
80 kr pr. par


Øverst fra venstre:
#1, #2 & #3
Nederst fra venstre:
#4, #5 & #6
Billede 2

* * * * *

Ørestikkere m. ferskvandsperler
8-9 mm
35 kr pr. par


#1, #2 & #3
(har 2 par af #3)
Billede 3

* * * * *

Ørestikkere m. saltvandsperler
12 mm
100 kr pr. par

#1 & #2
(har 4 par af #1)
Billede 4

* * * * *

Halskæde m. ferskvandsperler
150 kr


2 kommentarer:

  1. Hvor er de fine. Du skal da åbne en Amio butik;-)
    se min her: www.amio.dk/Butik/sesamsesam

    Knus Johane

    SvarSlet
  2. Ja, det må jeg lige overveje :o)
    Hvor er det fine ting du laver og sælger! Er helt vild med tingene med de hæklede kugler :o)
    Knus Pia

    SvarSlet