Sider

torsdag den 30. juni 2011

TA DA #1

...ellerhhh...

Det var så her, jeg vildt gerne ville vise hvor fiiiiin vores værksted, var blevet efter at vinduerne var blevet malet hvide... Jeg har skrevet lidt om det her & her tidligere i denne uge. Desværre røg min plan sammen med dagens regnvejr, så jeg har hverken grundet eller malet :o(

Dog satser jeg virkelig på, at det kan blive (en af, må jeg hellere skrive) næste uges TA DA i stedet :o)


Til gengæld har jeg fået skrevet om (for ca. 5 min siden) nogle smykker med perler, som jeg har haft med hjem fra Kina, som er sat til salg :o)
Du kan se alle de fiiiiine smykker her...

Jeg håber virkelig at dette ikke er stilen, for mig, for det ellers helt fantastiske koncept Mette med bloggen Westmose er kommet på :o)

3 kommentarer:

  1. Jamen det er godt nok også lidt af et projekt må jeg sige......du kommer med på listen for næste uge og dette linker jeg til som din to-do ok?

    SvarSlet
  2. Hov! Jeg har jo forresten lavet et nyt TO DO indlæg... Det må meget gerne komme med :o)

    SvarSlet