Sider

tirsdag den 7. juni 2011

Hua Hin by Night


Læææækkert spisested :o) - hvis man ringer min 30 min. i forvejen, kam de have de skønneste Bruchetta'er klar når man kommer!












Natmarkedet med næsten alt hvad man kan lyste :o)




...tjae, og ting man overvejer navnet på, inden man kaster sig ud i det :o/


Ferien er skræmmende tæt på at være slut nu! Vi kom herned for 14 dage siden i dag, og skal hjem på fredag (lander i Kastrup kl 6.30 lørdag). Så tiden er knap nu...

'Men hvor bliver det lækkert at komme hjem til grillet svinemørbrad og hjemmelavet kartoffelsalat' (citat Prinsgemalen) ;o)

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Jeg føler næsten, at jeg har været med på rejsen med alle disse skønne billeder ;-)

    At tiden flyver er rigtigt, men der venter jo lille dejlige danmark rundt om hjørnet og GRILLEN!

    SvarSlet
  2. Det er jeg glad for at høre Gitte :o) Overvejer at lave en side om gode steder i Hua Hin, både spisesteder og seværdigheder... Lidt på opfordring af min mor faktisk :o)

    SvarSlet