Sider

onsdag den 15. juni 2011

Kogte ris og sød saft

Undskyld mig... Men hvordan POKKER hænger det sammen med det fantastiske bryllup jeg/vi skal til i weekenden?
Forstå mig ret, men det er jo ikke 'bare' hvilket som helst bryllup, det er min lillebrors bryllup!





...og her sidder jeg så, og på 3. dagen og har mavekramper mv. pga en tyktarmsinfektion som jeg har fået med hjem fra, vores ellers helt fantastiske, ferie.

Tak skal Vagtlægen i mandags virkelig have, for ikke at vejlede mig en fis!
Neeeej, til gengæld kunne min egen læge fortælle mig at kogte ris, sød saft og, om et par dage, kogte gulerødder, er vejen frem for mig...

Ærligt, så kan jeg ikke se hvordan det hænger sammen med Bryllup, Herregård, Riddersal, guld stole, flotte påklædte mennesker og lækker mad :o/

Det var så dagens sure opstød herfra, dem kommer der ikke flere af foreløbigt. I promise :o)

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Hvor er det bare øv øv.
    Jeg har hørt at præparatet Ciprofloxacin skulle være en effektiv "kur" mod dette. Prøv at tale med din læge om det, måske du kan være på benene igen om et par dage og deltage i det skønne bryllup.

    God bedring.
    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  2. Det må jeg lige gøre... Tusind tak for tippet :o)

    SvarSlet
  3. Øv øv.. Men håber ferien var god? God bedring..

    SvarSlet
  4. Ferien var fantastisk :o)
    Og jeg er heldigvis ovenpå igen, trodsede lægens råd og fik det bedre inden brylluppet i lørdags

    SvarSlet