Sider

fredag den 7. oktober 2011

...og så var der det der træning!

Jeg bliver simpelthen nødt til at blære mig lidt, for jeg er bare så
DØD HAMRENDE STOLT
af mig selv!

Jeg har siden sidste fredag smidt intet mindre end
1,5 kg!

Det må siges at jeg får trænet en del (det kan du læse om her)
Det overrasker mig bare, at jeg faktisk har formået at holde mig til planen denne gang, men måske det er fordi jeg har "kortet" mit mål ned i en periode og siger 4 uger af gangen, ikke mere...

For lige at vise hvordan det ser ud i en graf (og som en ekstra gulerod til mig selv) har jeg lavet denne:


Nu vil jeg holde mig ugentlige "fridag" i morgen med super god samvittighed :o)

5 kommentarer:

  1. Tillykke Pia, hvor er du sej :-) god weekend og god "Fridag"

    SvarSlet
  2. Tusind tak Johanne! Det er bare den største gulerod for at fortsætte :o)
    Rigtig god weekend til dig også :o)
    Pia

    SvarSlet
  3. Hvor er du sej! Tillykke! :-)

    SvarSlet
  4. Det er da super flot Pia. En skøn weekend til dig *KNUS*

    SvarSlet