Sider

onsdag den 26. oktober 2011

Fødselsdag og lækker mad :o)

Min skønne skønne Prinsgemal
havde fødselsdag igår :o)

Ja, jeg kan jo ikke sige, at han nu er lige så gammel som mig...
-dog kan jeg sige, at vores aldre nu er ens i deres årsbetegnelser :oP

Sådan så det ud...

...det var super hyggeligt, at vi bare var en lille skare samlet,
og manden som siger at
"fødselsdage betyder ikke så meget, dem behøver man ikke gøre så meget ud af"
måtte jo alligevel indrømme, at det havde være skide hyggeligt! :o)

Måske pga maden, jeg ved det ikke :oP
Men jeg kan sige at menuen stod på:
Oksecuvette
Ovnbagte rodfrugter
Hokkaido-fritter
Smørstegte kartofler
Broccoli salat
Peber sovs
Bearnaise sovs
ooooog så lige en nybagt chokoladekage til kaffen!

Jeg skal gerne videregive opskriften på Broccoli salaten, hvis nogen ønsker den...
Normalt er jeg ikke så meget til sådan noget, men den opskrift her, er bare hamrende god :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar