Sider

søndag den 2. oktober 2011

Ny smag

I forbindelse med min kostomlægning og VILDE træning, får jeg prøvet mange nye smage!
-det er nu meget godt med noget nyt :o)

I fredags lavede jeg en ret med røde linser - det var på ingen måde et hit - men jeg forsøger gerne igen, så kom endelig med forslag, hvis du har nogen :o)

I dag har jeg lavet Hokkaido fritter, med olie, chili og groft salt. NAM de var gode, faktisk så tiltalende, at jeg ikke nåede at tage billede af dem :oD



Samtidig er det blevet til Soya Mandler - Uhmmm :o)

Sidst men bestemt ikke mindst, er jeg igang med at lave min første Hummus...


- det er jeg vildt spændt på!

Det lyder måske ikke vildt, men når man er vokset op med grønsager fra køkkenhaven og kød fra dyret på marken - og i øvrigt ELSKER sådan robust mad - så er det noget af et skridt at tage :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar