Sider

tirsdag den 27. september 2011

A-Z om Frk. Nielsen (yes jeg taler om mig selv i 3. pers her :oP)

Jeg vil også være med...
- læs det hvis du lyster :o)



A. Age: 28
B. Bed size: 180 x 210
C. Chore that you hate: Ting jeg skal gøre, fordi andre tager for givet, at jeg gør det...
D. Dogs: Ja tak, meget gerne... Men lige pt. er Bodil og Preben Ernst de bedste i verden, så hund må vente :o)
E. Essential start to your day: 15 min. kvalitetstid med Prinsgemalen, et bad og INGEN STRESS
F. Favorite color: Grøn
G. Gold or Silver: Helt klart Guld
H. Height: 167 cm lav
I. Instruments you play(ed): Jeg spiller en ret heftig luft-guitar, ellers kan jeg desværre ikke prale med sådanne talenter...
J. Job title: Supplier Specifier aka Kvalitetsnørd i Medicinal Indutrien
K. Kids: Ingen - ENDNU!
L. Live: Kalundborg
M. Mother’s name: Moar
N. Nicknames: Pips, Pipsen - generelt alt som rimer på Pia
O. Overnight hospital stays: Ikke siden jeg blev født, hvor jeg valgte at komme til overfladen 3 uger for tidligt
P. Pet peeves: Når jeg bliver taget for givet - JEG KAN IKKE HA' DET!
Q. Quote from a movie: "Whats up Fuck Buddy, got car trouble?" - Bridesmaids
R. Right or left handed: Højrehåndet
S. Siblings: Lillebror, Storesøster og Storebror
T. Time you wake up: Kl. 6, jeg møder kl. 7
U. Underwear: For det meste :o)
V. Vegetable you hate: Kogte ærter - har traumer over kogte ærter og spiser dem af princip ikke...
W. What makes you run late: Krea, Blogland og DSB
X. X-Rays you’ve had: Tænder, arm og knæ
Y. Yummy food that you make: Jeg laver faktisk ret god mad helt generelt :o)
Z. Zoo animal: Surikat - den er sjov :oP

Ingen kommentarer:

Send en kommentar