Sider

torsdag den 29. september 2011

Efterårs TA DA #1

Jeg har desværre ikke nået alle mine punkter denne uge, og dem jeg har nået, er faktisk ikke rigtig til at tage billede af...
Men her er, hvad det blev til :o)



* 1 stk afrimet fryser, nu med 1/2 svin - lækkert :o)



* plukkede og rensede æbler, som endte i en gang Brøndum snaps sammen med Stjerneanis - se det er en bjesk jeg glæder mig til at smage... :oD
(resten af æblerne tager jeg mig af i weekenden)



*Indtil nu har jeg styrketrænet mandag og onsdag + været til Zumba og i dag, så den plan holder stadig :oD
- og så er jeg jo gået på en 0 kulhydrat og 0 sukker diæt, hvilket også stadig holder! YAY :oP

De resterende er blevet kæmpet ud af en græsplæne som skulle ha en tur, og nogle bede, som skulle trimmes for ukrudt...
...men håber at få møblerne og døren klaret i weekenden :o)

Nu skal jeg så bare have lavet en TO DO liste til næste uge, men der er jo nok projekter at kaste sig over!

3 kommentarer:

  1. Flot du holder ved træningen - jeg kom ikke af sted i går men har fået cyklet en del i stedet så lidt tæller vel også:-)

    SvarSlet
  2. Sejt du holder ud, jeg hepper her fra cyber space. God weekend. Johanne

    SvarSlet
  3. Jeg gjorde det sgu! Kom afsted alle 5 gange og er vildt stolt :o)
    Nu ser vi så lige, om jeg kan holde den de 4 uger, som jeg har sat som mål til at starte med...

    Tark Johanne!
    Håber du har det rigtig dejligt? :o)

    SvarSlet