Sider

tirsdag den 27. september 2011

Fy for pyfor!

Som jeg har skrevet på min TO DO liste for denne uge, så er jeg begyndt at give den gas med træningen igen - igen!


Jeg ved ikke helt, hvad det er der sker for det dersens træning, for det bider sig ikke på så længe af gangen...
For guds skyld er det nye tider nu - tror jeg!

Kender I det, at man har en kollega, som bare har klaret så flot en livstilsændring, at man bliver vanvittig misundelig, og tænker 'Det kan jeg faeme os gøre!'
Så nu prøver jeg så - IGEN - og denne gang med mere træning, som I kan se, + 0 kulhydrater og 0 sukker, det er dæleme hårdt!

Der kommer status om en måned, så får vi se hvordan det er gået :o)

2 kommentarer:

  1. Jeg prøver på at hive mig selv op i fitness mode...skal, skal ikke. Sov godt *KNUS*

    SvarSlet
  2. You can do it!
    Jeg kom afsted alle 5 gange og er vildt stolt :o)

    SvarSlet