Sider

søndag den 1. maj 2011

The Versatile Blogger Award

Hold nu op så cool!
Jeg har fået en blog-award af Gitte med bloggen RAV OG KRAT ...det er da et skulderklap man kan forstå!
Gitte skriver, "FRK. NIELSEN - for hudløs ærlige hverdags-beretninger", hvilket er hendes begrundelse for at jeg skulle modtage awarden.
TUSIND TAK GITTE!

Nu er det så, at jeg skal skrive 7 ting om mig selv, de kommer her:

1 Jeg har en seriøs forkærlighed for serierne på Kanal 4, altså De unge mødre og Single-liv
2 I mandags startede jeg på Hvidkåls-suppekuren og holdte lige præcis 1½ dag (skal lige siges, at jeg har klaret den adskillige gange før, men bare tanken om suppens duft(lugt) var nok til at jeg måtte bukke under denne gang)
3 Jeg tuder når jeg ser rørende ting i tv... Og så er det fuldstændig lige meget om det er tragisk eller lykkeligt
4 Jeg har virkelig svært ved at få ting afsluttet (læs: de projekter jeg har gang i), og har vel i virkeligheden bare alt for mange ideer, som helst skulle være sat igang igår :o)
5 Jeg er begyndt at kunne li' vores badeværelse med beige fliser, brunt badekar, toilet og håndvask... Hvorfor "gror" disse ting ligesom bare fast på en??
6 Jeg er en smule ærgerlig over, at jeg aldrig er kommet igang med at spille golf - har været afstede nogle gange med mine forældre og synes rigtig godt om det, men tør ikke rigtig gå igang, for så bliver der jo bare en ting mere at se til :o)
7 Jeg bruger lidt for meget tid, på at spille spil på telefonen... Det er bare så ufatteligt afslappende :o)

Det var så nu, jeg skulle sende awarden videre til 15 andre...


Tusindfryd - For en skøn skøn blog med tonsvis af fantastiske ideer
Rav & Krat - For en fantastisk blog spækket med humor og godt humør
The Puk Project - For lækre påfund og skønne let tilgængelige ideer - TAK :o)
Brilletings små kreative finurligheder - Med de skønneste små syede dukker, fisk mv.
Frk. Trillingsgaard - For den skønneste tøseblog, med ustyrligt mange fantastiske links til alverdens lækkerier
Budgetlivet - Med den skønneste hverdagsblog
Busters Mors Verden - For de vildeste hæklede ting
...resten kommer med tiden :o)
"Desværre" for mig, har nogle af dem som jeg havde i tankerne, allerede fået awarden her, men derfor skal de ikke snydes for at komme på min liste :o)

1 kommentar:

  1. Tusind tak for awarden, hvor er du bare sød. Det glæder mig, at du er en af mine trofaste læsere.
    Det brune badeværelse hi hi, kan tydeligt huske det, men man kan jo style det lidt med nogle retro håndklæder...mener jeg har set det på en anden blog..

    Rigtig god dag til dig og TAK!

    Hilsen Gitte

    SvarSlet