Sider

onsdag den 11. maj 2011

Polterabend

I weekenden var vi i Skive, for at holde
Polterabend
for disse 2 smukke unge mennesker...

Min flotte lillebror og hans smukke prinsesse ;o)

Det var så absolut et brag af en dag (og bestemt også nat/aften)!
Stemningen var bare så gennemført fantastisk, at brylluppet også kun kan blive fuldstændig formidabelt...

Jeg glæder mig for vildt til d.
18 juni 2011
som jo faktisk er lige snart <3

...nåe ja, jeg skal lige have dresset på plads, men det klarer jeg i Thailand!
- fik jeg sagt, at der er 8 dage til jeg skal afsted til Kina & Thailand i 3½ uge??

2 kommentarer:

  1. Lyder super skønt med den rejse, og hele 3,5 uge...wauv! Godt at det går bedre med gebisset ;-)
    Flot have du har fået dig...dejligt at være haveejer, ikk' ;-D

    SvarSlet
  2. Tak for det :o)
    Jo, det er jo faktisk ret så dejligt at være haveejer - havde bare nok ikke lige troet, at jeg ville sige sådan :oP

    SvarSlet