Sider

mandag den 16. maj 2011

Hvilken weekend!

Her er sket ting og sager i weekenden, og for at sige det rigtig rigtig pænt, så er jeg pisse hamrende træt!

Jeg havde fødselsdag i lørdags (Yes, det er mig der har sørget for, at vores haver endelig har fået vand ;o)), så mine forældre samt lillebror og svigerinden kom på besøg lørdag og tog hjem igår :o) Besøg fra det Nordjyske er nu bare super fantastisk!

Igår stod den så på konfirmation, og se lige engang hvor heldige vi var med menuen ;o)


 
- TAK for en super dejlig dag Jonas,
den havde du planlagt godt!
 
Samtidig blev min kære onkel 60 år igår, og hvilken bedre planlægning end, at det var hans barnebarn som blev konfirmeret, så hele familien var samlet :o)

Behøver jeg at sige mere?
Det har været en SKØN weekend - igen :o)



- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Forsinket tillykke med fødselsdagen! Nu har du 10 læsere! ;-)
    Ha' en lækker mandag!
    Kh. Jane

    SvarSlet
  2. YAY!
    Og tusind tak for det Jane :o)

    Du må også have en dejlig dag
    Pia

    SvarSlet