Sider

tirsdag den 5. april 2011

Vemodig dag - OG VANVID!

Det er en mærkelig dag i dag...

Som jeg har skrevet om i indlægget her, så har jeg fået nyt job, og skal starte der til maj (læs: Jeg glæder mig MEGET!)
- dog vil der jo altid være en bagside af medaljen, og i det her tilfælde er det, at skulle sige farvel til en masse helt fantastiske kollegaer, som jeg virkelig kommer til at savne :o(

Nu tænker du nok, at der jo er tid endnu...
Men sagen er den, at jeg d. første tirsdag i måneden, rejser den laaaange vej fra Kalundborg til Brøndby, for et møde med de andre Projekt Assistenter, og i dag er derfor min sidste dag sammen med dem, og det bryder jeg mig faktisk slet ikke om :o/

ØV!

En ting som jeg så bestemt ikke kommer til at savne er den vanvittige lange tur med det offentlige, for sølle 100 km - jeg mener, hvor svært kan det være?


Inden jeg er hjemme igen, så har jeg brugt mellem 4,5 og 6 timer på transport (alle ved, at disse planer aldrig helt holder)... Det må det offentlige virkelig kunne gøre bedre! :o/

4 kommentarer:

  1. Det er altid øv øv, når man skal sige farvel hvis man har været glad for at være der.

    Et stort tillykke med dit job, hvis jeg ikke har sagt det tidligere...den lange vej tjaa...det ville jeg nu heller ikke savne...

    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  2. Tusind tak Gitte :o)

    SvarSlet
  3. Kan godt forstå du ikke vil savne den lange vej. Øv jeg missede dig i går. Men ønsker ig alt held og lykke på dit nye gamle arbejde. (hvis jeg ikke ser dig inden. ) Knus Johanne

    SvarSlet
  4. Tusind tak Johanne!
    Ja, det er super ærgerligt :o/ Men håber du er blevet frisk igen :o)

    SvarSlet