Sider

tirsdag den 19. april 2011

Sidste dag & PÅSKEFERIE

Det er en mærkelig dag i dag!
Jeg har sidste dag på job, ikke bare inden PÅSKEFERIEN, men sidste dag i det job jeg er i nu... Her er ikke særlig mange, da der er mange som allerede holder ferie, men derfor er det stadig meget mærkeligt! Jeg skal på afsluttende kramme-runde senere, og det glæder jeg mig bestemt ikke til :o/

I fredags blev der holdt "afskedsdag", pga alle de andres tidlige påskeferie, og det var virkelig også en mærkelig dag...

...men heldige jeg, fik 2 flasker dejlig rødvin, chokolade (det smagte godt :oP) og sådan en smart dims som vist på billedet her!

En BELKIN Bluetooth Music Reciever, som skal kobles til anlæget og arbejder sammen med iPhonen, hvor man så kan spille musik direkte fra iPhonen uden at skulle have gang i PC, CD'er og hvad man ellers har...
DET ER SMART!

Men når jeg så går hjem i dag, så er det PÅSKEFERIE, og det glæder jeg mig til :o)
Har ikke holdt fri siden jul, og har heller ikke været i det Nordjyske siden, så jeg glæder mig meget til at komme derop i morgen til middag...

2 kommentarer:

  1. Held og lykke på det nye Pia, Godt jeg kan følge dig her, så kan jeg holde øje med dig. Knus Johanne

    SvarSlet
  2. Tak for det Johanne!
    Ha ha... Ja, det er lidt snedigt med bloggen her :o)
    Knus Pia

    SvarSlet