Sider

mandag den 11. april 2011

Undskyld mit sprog

HOLD KÆFT EN LORTE DAG!

Jeg startede dagen med at styrte på cyklen på vej til job... Og vi snakker styrt lige på den anden side af vejen, da jeg skulle op over kantstenen, ramte så bare kanten forkert i dag og har nu hudafskrabning på næsen, kinden, knæene, ondt i tre tænder (som jeg lige har fået tjekket ved tandlægen) = 1 stk revne i fortanden og en arm som jeg skal i røngten med når Skadeklinikken åbner kl 14!

Helt ærligt, jeg har 1 km til job... Og en god uge tilbage derude, har da ikke tid til det her!

Er det ok jeg bander lidt?

Ha' en dejlig dag :o)
- status herfra følger...

2 kommentarer:

  1. Så siger jeg HOLD DA OP ! ...det er nok gået hårdt for sig... Stakkels dig.

    Jeg lavede selv et stunt for lidt over en måned siden, og er stadig nødt til at tage nogle hensyn...øv øv...

    Rigtig god bedring.

    SvarSlet
  2. Tak for det Gitte... Er heller ikke særlig fedt :o(

    SvarSlet