Sider

mandag den 14. marts 2011

Velkommen i Ugle-land

For et stykke tid siden, faldte jeg over dette indlæg hos Oline Art med de sødeste små ugler! Første forsøg blev virkelig mislykket, og er nu aldrig blevet helt færdig...

MEN igår var jeg på den igen, og se hvad der kom ud af det :o)


... lur mig, om disse 2 skønne små ikke kommer til at bo i Vester Hassing sammen med deres "storebror", som nu er i produktion ;o)
- jeg er ret overbevist om, at der er et fantastisk sæt tvillinger og storebror Hjalte, som vil synes det er en super plan jeg har gang i!

I indlægget her, viste jeg en lille ting, som ikke var færdig...


... jeg vil nu afsløre, at det var den kiksede "første fødte", som nok desværre aldrig bliver til mere, end hvad den er på billedet ovenfor :o)

4 kommentarer:

  1. De er da blevet fine.. !

    SvarSlet
  2. Ja nogle gange skal man gå nogle omveje før resultatet bliver efter ens ønske...godt gået ;-)

    SvarSlet