Sider

onsdag den 16. marts 2011

Lørdag = TATTOO-DAG!

WUHUU!
Nu er det endelig tid igen (disse tattoos, har været under opsejling i 1 år nu), så nu glæder jeg mig VIRKELIG!
- man kan vel sige, at den der impulstid er overstået :oP


Der er en til hver skulder, og nu bliver mine skønne forældre foreviget på min krop, altså i form af "mor" og "far" på kinesisk...
Det skal nok lige sige, at jeg har mit navn skrevet på indersiden af mit venstre håndled - også i form af kinesiske tegn - så det var det oplagte valg for skrift igen denne gang.

Nu tænker du nok "Hvordan kan hun så være sikker på, at det er skrevet korrekt?", og så er det jeg kan svare, at vi har haft kinesiske udveklingsstuderende boende, og det er en af dem, som har skrevet det for mig :o)

Mor

Far

Tegnene skal laves i sort og de fine cherry blossoms skal laves i rød/hvid/pink/orange... Det bliver bare så fint!

Slut resultatet skal jeg nok vise frem, når jeg har det :o)

1 kommentar: