Sider

tirsdag den 8. marts 2011

Undskyld, undskyld, undskyld...

... hvor har jeg svigtet min blog og JER de sidste dage!

Sagen er den, at vi har holdt fastelavnsfest i weekenden, og har haft huset fuldt af gæster! Hvor var det sjovt! Hvem siger, at det kun er børn der skal slå katten af tønden og klædes ud?
Næ nej, det var vi en flok barnlige sjæle, som også gjorde... Så her var der en skotte, en øko facist, en smuk hulekvinde, Poul fra Snobberne, en meget syg mand og et Zombie brudepar (jeg var Zombiebruden - og hvilket syn :oP)

Nok om weekenden!
I dag har jeg nok prøvet det sjoveste længe... Jeg har nemlig været til Disco Fitness :o)
HOLD NU OP SÅ SJOVT! Jeg er nu overbevist om, at 70'erne bestemt ikke har været forgæves... Night fever, Night feeeeveeerrrr... Sweet! Er meldt på ALLE de hold i nærmeste fremtid, som jeg kunne komme i nærheden af!

Billedet er venligst lånt af Go' Form

Samtidig arbejder jeg lidt på et nyt udseende til min blog her... Min søde kollega Johanne, er kommet med gode råd/forslag, til hvad jeg kan gøre. Men det er bestemt ikke ensbetydende med at flere gode råd/forslag ikke modtages med kys-hånd!

1 kommentar: