Sider

onsdag den 19. januar 2011

Tæpper, tæpper & tæpper...

Dem som kender mig, har nok fundet ud af, at jeg slapper af med at sidde med noget i hænderne. Men samtidig har det været til gavn for nogle af dem :o)

Her er en lille oversigt over de ting, jeg har lavet indtil nu. Det er da blevet til en del, taget i betragtning, at jeg kun har hæklet siden julen 2009 - hvis jeg selv skal sige det :oP

Seneste skud på stammen, er dette fiiine tæppe til min lille ny niece Sarah.

Tvillingen Jeppe, er også ret glad for hans tæppe :o)

Det samme med tvilling-søster Lilje My :o)

Desværre havde jeg ikke billede af det færdige resultat, og ej heller med lille Oskar, som er vild med sit tæppe...

...og så var der "testeren", som var første projekt!
Jeg ELSKER dette tæppe,
som er i 100% uld og har en størrelse på 150x200cm.

1 kommentar: