Sider

onsdag den 19. januar 2011

Ideer er der nok af...

... nu skal de bare føres ud i livet :o)

OASEN I HAVEN

Min kæreste og jeg er ikke ligefrem have-mennesker, men det er jo bestemt ikke ensbetydende med, at vi ikke gerne vil være i haven.
Derfor er vi kommet frem til, at vi skal have en lækker Oase med tæpper, puder osv. overdækket af et stort myggenet, så vi kan være ude dagen lang, når solen gi'r den gas.
Og når det nu skal være til sol og sommer, så skal der også være knald på farverne - det giver sig selv :oP

 Ja, jeg er startet, for jeg glæder mig til sommer :o)


BABY KIT

Min veninde er vild med de tæpper, jeg har lavet til hendes skønne tvillinger, og hvor føles det skønt - SEJR! :o)

Men hvad med et helt "Baby Kit"?
Hvad nu hvis man sammensatte farver efter ønsker, og bruger de selv samme farver i en hel "Personlig Serie" til barnet?

Jeg tænker:
  • Tæppe
  • Tøjdyr
  • Sengetøj
  • Suttepose
  • Suttekæde
Under alle omstændigheder, så skal der laves "Baby-kit-Prototyper" til Lisbeths søde små englebasser, hvad der sker herefter, det må komme som en overraskelse :o)


Jeg tror, at det bare er med øvelse BEGYND!

2 kommentarer:

  1. Jeg har nogle gode opskrifter på amigurumi dyr :-)

    SvarSlet
  2. Cool, jeg er meget modtagelig for fine opskrifter :o)

    SvarSlet