Sider

onsdag den 26. januar 2011

Er det snart sommerferie? :o)

Her ligger man så, syg på 3 dagen... Hvor er det bare rigtig øv!
Derudover er det begyndt at sne igen, hvilket jeg slet slet ikke er fan af! Måske det lige skal siges, at jeg - sikkert som mange andre - har haft episoder med glat fortov, bremser på cyklen som var frosne osv.

Så er det man begynder at drømme om sol og varme, og heldigvis er vores sommerferie bestilt for læææænge siden OG JEG GLÆDER MIG! Vi snakker 3½ uge med asiatisk sol, kilometer lange strande og fantasktisk mad!

Årets rute er: Kina -> Thailand -> Malaysia -> Thailand

I den forbindelse, har jeg endnu engang været inde og kigge på resortet vi skal bo på (samme som sidste år) i Hua Hin - Thailand... Kig med engang: http://www.baanduangkaewhuahin.com/index.html


- det ser da OK ud :oP

2 kommentarer:

  1. Kan ikke åbne Linket, men det ser lækkert ud. God bedring. Johahnne

    SvarSlet
  2. Hvis du har prøvet på jobbet, så er det IT sikkerhedshalløj som ikke bryder sig om linket og blokerer det :o/
    Der er nu ikke noget farligt i det :o)
    Tak for det :o)
    Vi ses

    SvarSlet