Sider

fredag den 27. januar 2012

Tre-farvet Cupcakes

Igår til eftermiddagskaffen, hvor jeg sad med mine
- ellers så fint snittede snackpeber og gulerødder -
kom et par kollegaer og jeg til at snakke om, hvor SKØNT det ville være,
hvis vi lige havde en "bette gu'er" kage til kaffen...

Den ene mente at jeg bestemt måtte være kvinde for, at lave spændende kager,
og hun mente bestemt at det skulle være cupcakes...
...så jeg måtte hjem og bage! :oP

Så nu skal hun dæleme få spændende Cupcake :oD

Jeg delte dejen i 3, og hver del fik en gang farvepasta

(turkis, pink og lilla)

De kom i formene i lag, den pink nederst, så den lilla og til sidst den turkise...
...og så blev der lige puttet et stykke hvis chokolade deri, som så ødelagde den fine fordeling af dejen :o/


Chokoladen dykkede til bunden, så den godte jeg havde tiltænkt midten af kagen,
endte faktisk bare med at smadre det fine udtryk!

Nu er det så jeg vil sige fuck det!
-for lignende turkis, pink og lilla marmorering, har jeg da aldrig i mit liv set før i en kage :oD

...og kagen smager tilmed ganske dejligt :o)


Se her er et punkt, hvor forbedring i den grad kan arbejdes på...
(og pu ha da da hvilken straf, når det ender i kage :oP)



1 kommentar:

  1. Kan huske at jeg har smagt en giftkage MUMS, men denne nye dille med flerfarvet dej har jeg aldrig prøvet at lave. Gud ved om du sidder på en skøn sydhavsø og nyder varmen lige nu ;-) God weekend...knus

    SvarSlet