Sider

tirsdag den 10. januar 2012

Morgenmad

...det er nyt for mig!
Men det her, DET holder :o)


Græsk Yoghurt med 5-korn, mandler og blåbær!


...sammen med en læææækker kop Detox the fra LØV - som jeg i øvrigt har fået af min kære lillebror og han skønne kone i julegave :o)

Samtidig er jeg begyndt på noget andet nyt.
Nok lyder det en smule fanatisk, men det er det også :oP
-jeg har lavet mig en fin lille bog, hvor jeg skriver alt det mad ned, som ryger i hovedet på mig, og faktisk af 2 grunde...

1.
Man (LÆS: jeg) spiser tit aaaalt for lidt, og grovæder/snack-spiser derfor voldsom om aftenen af alt det forkerte
2.
Jeg har lovet mig selv at være ærlig, og skrive ALT ned, også det som jeg ikke er så stolt af (se ovenfor)



Og JA, det er en Latté, som står ved siden af!
Der er jo ingen grund til at være hellig :oD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar