Sider

søndag den 11. december 2011

Ny taktik... og lidt mere om julepynten

Kæresten og jeg har i dag talt om, at det egentlig er lidt fladt af os, at vi ikke kan finde ud af sådan noget med kalendergaver eller adventsgaver...
Så nu har jeg valgt at ligge min taktik om, og begynde pakkekalender-shoppingen til julen 2012 allerede i januar :o)
Derfor kan jeg nu fortælle, at jeg jævnligt vil fortælle hvor langt jeg er nået med shoppingen (så bliver jeg også holdt rigtig godt holdt op på det, hvilket virker fantastik på mig)

Samtidig har jeg nu i denne skrivende stund bestemt, at det også skal inkludere adventsgaver til mine skønne forældre - mon de nogensinde havde set den komme!? :o)

...og så til det med julepynten, som jo kom op igår :o)










Jeg er ikke til for meget, men det her er nu ganske hyggeligt :o)

(Indrømmet, vinduerne er MØG beskidte efter stormen, så billederne bliver taget i mørke :oP - så hellere lidt spejlbilled)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar