Sider

lørdag den 24. december 2011

Glædelig jul <:o)

...jeg kan vist lige nå det!

Min dag er fløjet afsted, det har været skønt! Her er pyntet juletræ, spist hyggelig frokost (og jeg har for første gang mødt min lille 'hunde-niece'), været på julebesøg, forbi kirkegården og har nu hentet min søde gamle farmor, så hun kan være sammen med os til dejlig mad og hygge :o)

Se lige den skønne lille Karla... Man kan jo kun blive misundelig på sådan en skøn lille Løvchen!



Banditten bevæger sig lidt hurtigt, derfor de lidt slørede billeder :o)

Nu vil jeg så ønske alle mine skønne skønne faste læsere, & andre som kommer forbi på bloggen jer, en Rigtig glædelig jul

Jeg håber I får jer en dejlig aften, med alt det i ønsker jer... Både i gaver og hygge <:o)

Kram
Pia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar