Sider

torsdag den 17. november 2011

Mere om træning

Som jeg skrev om i indlæget her,
så giver jeg den jo gas med Kettlebells i træningscentret nogle gange om ugen :o)

Det har bare irriteret mig en smule, at jeg ikke synes jeg taber mig nok, i forhold til alt det træning!
Men så var det jeg lavede et regnestykke over, hvor meget jeg løfter i løbet af den ½ time programmet tager, og nu giver det faktisk meget god mening :oP

Opvarming
16 kg x 20 gentagelser x 2 sæt = 640 kg

Selve træningen
16 kg x 12 gentagelser x 6 sæt = 1152 kg
32 kg x 12 gentagelser x 6 sæt = 2304 kg
12 kg (6 til hver arm) x 12 gentagelser x 6 sæt = 864 kg

Så alt i alt løfter jeg
4960 kg
i løbet af den ½ time programmet tager!!!

Hvor sygt er det lige?
Jeg ved godt, at man ikke skal kigge på vægt, men i stedet på cm/fedt %, men vægten er altså det nemmeste at komme i nærheden af :o/

Synes bare, at det sætter tingene virkelig meget i perspektiv,
og virkelig godt forklarer hvorfor der ikke sker mere på vægten :o)
Især når man så lige tilføjer, at jeg er i træningscentret 2-4 gange om ugen...

Fuck & Shit
(undskyld mit sprog)
Jeg tør snart ikke tænke på, hvordan det dog ender :oD

2 kommentarer:

  1. Hold da op, jeg får helt sved på panden....godt gået. Dit tidligere indlæg om specialbutikker var også meget tankevækkende...Vi vil have dem tilbage igen BASTA! Knus til dig og en skøn aften...

    SvarSlet
  2. Jeg forstår faktisk ikke helt hvordan man kan, men det lykkes jo hver gang :o)

    BASTA! Det kan jeg li' Gitte... Så skal alle de andre i det ganske land bare være med også :o)

    Tusind tak!
    Og en SKØN aften til dig også :o)

    Pia

    SvarSlet