Sider

tirsdag den 8. november 2011

Er det for tidligt?

Jeg har mega meget fokus på julegave-ønskerne,
men det er bestemt ikke alle i familien der har,
har jeg erfaret :o)

Det gør sådan set ikke noget,
men det gør vel ikke noget at have en masse ønsker? Gør det?

For mig handler det egentlig bare om, at jeg får de ting skrevet ned, som jeg falder over/kommer i tanke om, og så er listen jo i princippet igang...
...det vilde er nok, at jeg så gør det samme for de ting, som min skønne kæreste nævner.
Det har han så luret, og henviser nu ALLE til mig, når han bliver spurgt hvad han ønsker sig.

Jeg synes det er fint, for så må det jo være reelle ønsker og ikke noget, som man "lige skal finde på" fordi der er nogen som beder om en liste :o)

Hvad med dig?
- har du gang i ønskesedlen?

Man kan jo så også vende den om, og tænke at det ville være meeeeega fedt, at man fik en gave, som man ikke havde ønsket sig, men som en anden mente var helt perfekt til een...
Men er der ret mange som i virkeligheden tænker sådan?
Vil de fleste ikke helst have nogle ønsker, eller i hvert fald noget at forholde sig til, så man ikke ryger fuldstændig af sporet?

2 kommentarer:

  1. Jeg er startet på min ønskeseddel. Også min datters og kærestes. jeg skriver ned hele året igennem hvis jeg kommer i tanke om noget jeg bare må eje, eller hvis min kæreste nævner noget han godt kunne tænke sig. Har faktisk også skrevet ned hvis min svigermor og oldeforældrene nævner noget de ønsker sig. For man kan aldrig huske det når man skal. ;-)
    Så jeg synes da det er helt ok at man har konkrete ønsker! Men det er da også super fedt at blive overrasket med en gave man ikke kunne huske man havde ønsket sig. ;-) Men gaver man gir fordi man tror folk blir glade for dem (eller bare fordi det er mere bekvemt for giveren med den gave), selvom folk har en lang ønskeseddel... Hvorfor så ikke "bare" gi en af de ting folk ønsler sig!?!?

    SvarSlet
  2. Ikke rigtig, men det skal nok komme. Lige nu gælder det julepynten haha. ) En dejlig søndag til dig KNUS

    SvarSlet