Sider

onsdag den 6. juli 2011

Tilbage på cyklen


Nu har jeg efterhånden været afsted nogle gange, og kan nu godt fortælle, at jeg er tilbage på cyklen!
Tror det er sådan en ting som man enten elsker eller hader - altså spinning/cykling, hvad end man nu må kalde det :o)

Men det føles skønt, og man kan vel overse en time i ny og næ... Hos mig gøre det i hvert fald at jeg genvinder en masse skøn energi, til alle de ting som jeg også gerne vil lave, så det synes jeg er mega bonus :o)

I guder hvor er det hårdt at komme igang igen... Har kørt virkelig meget tidligere (vi taler 2-4 gange om ugen), men kom fra det, da jeg skiftede job for 1½ år siden... Dog er jeg nu tilbage i biksen, hvor mulighederne på dette punkt også er mange, så nu er jeg igang igen :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar