Sider

torsdag den 7. juli 2011

TA DA #2

Jeg har lidt krise over at sige det, men jeg er ikke kommet helt i mål - igen! :o/
Synes ikke helt vejret har været med mig, mht vinduerne. Heldigvis mangler de kun lige 1 gang maling, og så er de done :o)





For det ikke skal være løgn, så er jeg løbet tør for garn, mangler ellers meget meget lidt på tæppet = er ved at sætte det sammen, så det er faktisk vandvittigt irriterende, ikke lige at få det færdigt...




...men det bliver da viiiiildt fint :o)

Sidste projekt som burde være done idag, er karlekammerskabet, som skulle sættes i stand, have sat hylder i og males hvidt!
Vi er slet ikke kommet igang desværre, men skal hente stumpet i morgen, det glæder jeg mig til - meget! :o)





Men det er jo ikke for at her ikke er sket noget :o) Haven er blevet shinet, kanterne er klippet og græsset har fået en tur med klipperen :o)
- måske det handler om, at man bare gerne vil være ude og nyde det skønne vejr? ;oP

Der kommer ingen TO DO til næste uge, da jeg/vi meget hellere vil have gjort ovennævnte ting færdig, end at kaste os ud i nyt, og sylte disse projekter :o)

3 kommentarer:

  1. Hvor er det øv, at du mangler garn til det super flotte tæppe. Er vild med farverne. Hvor må det være dejligt med et værksted til "gør-det-selv"... I morgen bliver det regn...indendørs sysler ;-) Sov godt...hilsen Gitte

    SvarSlet
  2. Jeg synes da du har nået vildt meget - vinduer og tæppet ser bare rigtig godt ud :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er I søde :o) Kan virkelig blive tosset, når tingene ikke bliver færdig som forventet...

    Ja Gitte, det er luksus i stor stil, og faktisk skal jeg til at tage et af værelserne i kælderen i brug som mit 'legerum', hvor jeg kan sidde med alle mine projekter i fred og ikke behøve rydde op hele tiden - jeg glæder mig til det er på plads :o)

    Forresten så er tæppet nu færdigt, der kommer indlæg om det lige om snart... :oD

    SvarSlet