Sider

mandag den 28. november 2011

Nedern første gangs oplevelse

Som jeg skrev om, i starten af sidste uge, så skulle jeg på juleloppemarked i lørdags.
Det var min allerførste gang med stand på et sådant marked og mine forventninger var virkelig mange!

Desværre viste det sig så bare, at der var reklameret alt alt alt for lidt, hvilket resulterede i at jeg brugte en lørdag (fra 8-15) sammen med 22 andre "kræmmere" og nærmest helt uden potentielle kunder... :o(

Nøj hvor var det bare mega nedslående!
Der var boder som slet ikke havde salg, og de fleste andre var udelukkende med salg til "os andre".


Jeg glæder mig
til en positiv oplevelse af slagsen


3 kommentarer:

  1. Årets julemarked i vores lokale forsamlingshus var også et flop. Troede straks det var mine ting som ikke duede, men tager afsted igen på søndag. Det er med at komme op på hesten med det samme, så tro på det :)

    SvarSlet
  2. Hvor surt, men det skal nok blive godt næste gang...tro på det ;-)) Knus

    SvarSlet
  3. Tak for opbakningen :o)
    Synes bare det ar så ærgerligt, men er frisk igen en anden gang...

    Knus

    SvarSlet