Sider

torsdag den 30. juni 2011

TO DO #2

Min plan for næste uges TO DO's virker måske af lidt mange... Men i virkeligheden ser jeg ret så meget tv, og synes efterhånden det er vildt meget spild af min dyrbare tid. Så det gør jeg noget ved nu :o)

Så jeg fortsætter hvor jeg slap med "Projekt Værksted" og håber på, at vejret vælger at være bare en smule med mig et par dage...


Derudover har jeg et fiiiint karlekammerskab, som skal laves færdigt... Det trænger lidt til en hånd + der skal sættes hylder i og males hvidt! - men NU skal det altså være :o)

...og sidst, men bestemt ikke mindst, så bør jeg virkelig også få dette tæppe gjort færdigt. Faktisk er det lidt pinligt, at det ikke er færdigt, da det er en barselsgave til en lille prinsesse som blev født 7 maj :o/

Håber det lykkes mig, at få tingene afsluttet! I hvert fald er der ikke mange undskyldninger der virker, da der både er udendørs, indendørs og sofa projekter :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar