Sider

onsdag den 31. august 2011

Jeg vil male dagen...


PINK!

Nøj hvor det starter fantastisk i dag :o)
Så lige disse 2 vidundere der var på himlen da jeg kom på job!
...ikke bare en med 2!


 
(jeg tror faktisk den ene lander lige hjemme i vores værksted, så der skal graves guld når jeg kommer fra job)





Måske det bliver dette stykke guld, som skal graves frem og under kærlig behandling :oP
Havde tænkt på at lade det være hvidt, men PINK er bare så skøn en farve,
og mon ikke der en lille Prinsesse som vil sætte pris på netop denne farve?
-eller måske hendes mor ;o)

Kig med igen om et par dage, så er det måske til salg på bloggen her :o) 


Ha' en fantastisk dag!
Jeg ved min bliver fantastisk
<3 Mor <3

1 kommentar:

  1. Somewhere over the rainbow...sidder der en lille pige og venter på et pink møbel. Det skal nok blive flot ;-)

    SvarSlet