Sider

onsdag den 11. januar 2012

Mor, jeg er syg!

Spørg mig ikke hvorfor, men når jeg er syg, så føler jeg vild trang til at ringe og fortælle min mor det... Så det gør jeg! Gør du også det?? Medlidenhedssøgende - tjae, det er vel det rigtige ord ;o) Så her ligger jeg så, med forkølelse og halsbetændelse, som om jeg ikke havde andet at få tiden til at gå med... Eller noget! Men for at gøre det overskueligt og bare lidt hyggeligt, har jeg tændt et par stearin-lys, lavet noget god te & planlagt karbad, det må da kunne hjælpe lidt på det hele... Samtidig har jeg fundet en SKØN ny blog, som sikkert kommer til at tage et par timer af min tid - se det kan hjælp på humøret! Kender du bloggen LUTTER IDYL? Ellers kan den meget varmt anbefales herfra :o) Apropos stearinlys, så skal I da lige se, hvad jeg mener med hygge... :o)





...og så et uden lys, men bare fordi jeg synes det ser så fint ud ;o)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar